rebeckasvovvar

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Rebecka - 29 juli 2012 16:24

Idag följde jag och Freja med Felicia till Ransäter tilsammans med hennes mor och Daisy. Där kollade vi på Sophia som var där och ställde Aussie. Han blev bästa hane och BIR med CK och CACIB! Snyggare Kelpie finns inte! Stort grattis igen!
Vi gick och kollade lite på de andra ringarna, köpte lite saker, fast jag hade inga pengar med så för min del blev det inga saker vilket kanske var tur... Haha!

Efter att vi varit på utställningen en stund följde jag med Felicia hem, där tog vi oss en 6km tur i skogen så hundarna fick busa med varandra. Jag Freja skötte dig mycket bättre än vad jag trott när vi var i ransäter, dock pep hon o höll på när hon fick stanna hos Camllla när jag och Felicia gick och kollade när Sophia ställde en shelti.

Nu har Freja sovit ca en timme så vi ska ut och grundträna inkallningar och lite slalom och fram.

Presentation


Här kommer du att få läsa om mina vardagar, tävlingar och träningar med mina underbara hundar Mindy och Freja.

Länkar

Hundaffärer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards