rebeckasvovvar

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Rebecka - 23 augusti 2011 18:45

ÅÅH JAG ÄR SÅ GLAD !! 

 

min lilla freja verkar ha förstått att det är MEJ hon ska

arbeta med och INTE gå och nosa på allting annat lika

mycket som hon gjort förut!


tänkte testa att träna lite slalomingångar förut

efter att ha kontakttränat henne några dagar

för att se om det fungerade, O DE GJORDE DET !


Testade att göra som Felicia visade att hon gjorde med sin kelpi valp Daisy,

att först träna in dem att de ska gå igenom två pinnar rakt fram, sen förflytta

sig som klockan, så jag har testat det o jag kunde stå på klockan 3 och hon

gick själv rakt fram in på höger sida och "rundade" den andra pinnen 

filmade det dock inte då min mor har med sig kameran till stallet,

o några bilder blev det inte heller då jag har slut i batteri o hittar

inte min laddare    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards