rebeckasvovvar

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Rebecka - 29 augusti 2011 22:16

Åkte till stallet med min mor o hundarna, så medans hon selade hästen så tränade jag lite mellan o vänta övningar, o sen när hon gav sig iväg så gick jag en koppelpromenad med dem, gick runt på lite småvägar o grusvägar,  o sen gick vi tillbaka till stallet för att se om hon kommit tillbaka, men icke, så då gick jag en annan prommenad på drygt 2-3km, o halva vägen var det koppelträning, då tränade vi lite fot, att båda två ska gå brevid samtidigt o ibland att bara freja gick så hon skulle förstå, sen fick de springa lösa, o det tyckte freja var kul! så lägger in en video på när hon o mindy springer lite, men han inte filma från början när ja släppte dem för då sprang de så mycket o ja ville kolla så de inte kom någon bil.   

O nu ligger de båda o sover som stockar, så det blir att väcka dem o gå ut en snabbis innan jag också lägger mig o sover, klockan ställd på 05:15 som vanligt   



 

Av Rebecka - 29 augusti 2011 09:45

bilder ifrån våran lilla promenad igår   

              Lite skillnad i ben o mankhöjd, mindy 25cm o freja 49cm i mankhöjd   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards