rebeckasvovvar

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Rebecka - 27 augusti 2011 17:40

Gick en prommenad med vovvarna förut, blev en slinga i skogen på drygt 6km med en massa extra svängar ute på gärden o i skogen, o när jag gått någon kilometer började jag höra hur det mullrade över hela himlen, men varken mindy eller freja rädda för åskan o det var att tur det, för när vi gått mindre än halva vägen så började det att åska för fullt, men än så länge var det inga blixtrar runt oss   


Hundarna var så roliga, för mullret kunde börja o sen fortsätta i flera minuter, o då o då kollade en av dem upp på himlen o nästan " vad var det där ? äsch, ja fortsätter o gå ändå "  sen dröjde det ända tills vi hade 1km kvar då började det att små regna o blixtra runt om kring mig.


Och som vanligt så hade jag glömt att ta med mig kameran, så det får bli äldre bilder istället   

    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards