rebeckasvovvar

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Rebecka - 6 juni 2012 23:06

Startade dagen med att "försova" mig då mobilens tid vad en timme efter vad det igentligen var. Så när jag vaknat och börjat med frukosten ringde Agneta som jag skulle åka till agilitytävlingen där jag skulle lära mig seketariatet och frågade vart jag var, för hon satt redo i bilen för att åka iväg hon. Så det kan gå! Så lite smått förvirrad fick min far skjutsa mig och Freja fick följa med då hon inte fått gått någon promenad på morgonen. Vad dumt det kan bli ibland !


Väl där på tävlingen ville Freja bara där ifrån, hon tyckte det var otroligt obehagligt med allt folk, ljud och ståhejj men efter en stund vande hon sig och låg brevid banan och sov medans hundarna sprang på banan och dommaren visslade i visselpipan. Hon fick sen sitta brevid min stol när jag fick lära mig hur datapogrammet fungerade och hon skötte sig jätte bra under resten av dagen! Jag köpte även ett hurtta koppel till henne, orange såklart! Ett gult till mindy får jag dock köpa en annan dag.


Påväg hem gick vi till Felicia, Daisy & Aussie som följde med på en nästan 3h promenad i skogen, det blev ca 12km. Jätte mysig promenad och jag har nu en jätte trött Freja! Här kommer några bilder ifrån promenaden   

                                   

Presentation


Här kommer du att få läsa om mina vardagar, tävlingar och träningar med mina underbara hundar Mindy och Freja.

Länkar

Hundaffärer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards