rebeckasvovvar

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Rebecka - 2 september 2011 16:28

Träffade på lilla räven tut som jag kallar den igår när jag gick en slinga i skogen med hundarna,  man kommer ut ur skogen på en grusväg, o där sitter den nästan alltid när jag kommer o går, eftsom att jag vet det kopplar jag alltid hundarna där, o när vi gick där så såg den oss och sätte sig ner o bara kollade när vi gick. så vi var runt 30m ifrån utan att röra sig mot eller ifrån oss, Jätte söt är den, o så länge den inte går efter oss så är jag glad, för när vi sen var några hundra meter från den så gick den ifrån oss in i skogen   


Har börjat att träna in fot med Freja. Det går jätte bra o hon går jätte fint på min vänstra sida, o jag tränar nu in på höger också men det är lite lurigare tycker hon  

  

Testade även att jogga med dem i kopplet knappt 10 meter för att se hur de skulle reagera, då jag ska börja springa med dem när freja blir vuxen, o de joggade jätte fint på min vänstra sida utan att försöka att busa, så detta blir bra sen det!

  

Ovido - Quiz & Flashcards