rebeckasvovvar

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Rebecka - 17 september 2011 19:37

Freja börjar verkligen fatta slalomingångar nu ! Som idag när jag gick till baksidan av huset där jag ställt upp två pinnar till slalomingång, och när freja springer 30 meter före mig och ser dem, då tittar hon på mig, sen springer hon från pinnens högra sida fram och till andra pinnens vänstra sida och väntar på sin bitknut som jag kastar till henne !   

GAASH vad jag är glad ! Och jag har börjat att träna mera klockan som jag börjat med, och att hon ska vara på både höger och vänster sida, och det verkar ha ploppat in i huvudet och fastnat lite hos Freja, ÄNTLIGEN!

Vi har än så länge kommit till klockan 4-5 och ändå har vi inte tränar så mycket, så nu blir det lite mera träning så vi kommer förbi klockan 6   


På lydnadsmomenten har vi kommit rätt långt med också, jag kan sätta henne, gå 10 meter, vända mig om och stå så i 30 sekunder, sen gå tillbaka till henne.

Hon har även fått in en snygg krok på inkallningen också.

  


Ovido - Quiz & Flashcards