rebeckasvovvar

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Rebecka - 18 september 2011 17:34

      Min helg har mer eller mindre spenderats på brukshundklubben i köket, igår var det elit spår tävling, så då var ja där från 7-13 ungefär, och idag var det utställning, så åkte dit till 10 och åkte hem vid 3, hade även med Freja så hon skulle få lite socialträning utan mindy  träffade då på en lika gammal renrasig östsibirisk lajka ( freja är 25% det) och herregud, Frejas huvud såg exakt ut som hennes ! Och medans jag stog och tog betalt och fixade kaffe så band jag fast Frejas koppel i benet så jag fick båda händerna fria,och det var freja nöjd med.


 Förutom ibland då hon blev en liten plåga och gnydde och skulle välta eller hoppa upp på allt, men då gick vi ut och busade lite och så fick hon kissa, sen när vi kom in igen var hon lugn igen, hon somnade även två gånger, och då låg hon mitt på golvet medans alla fick kliva över henne, sötnosa ! Så jag är jätte stolt över att det gick såpass bra som det gick ! :)


     en gammal bild, men så här ser de ut efter en jobbig dag   

Ovido - Quiz & Flashcards