rebeckasvovvar

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Rebecka - 4 september 2011 20:04

Skulle igentligen ta en promenad på nästan 8km förut vid fyra, men det var så himla varmt o tryckande ute, så jag vek av när jag gått halva vägen o gick en promenad på 5km istället, o eftersom att jag för en gångs skull tog med mig kameran så tog jag tillfället i akt o filmade lite, var meningen att jag bara skulle filma Freja för mindy fick upp ett sorkspår o sprang runt i diket o på gärdet efter det, men när jag tränar med Freja så kommer hon som ett spjut o ska också ha godis


 FIlmade när jag körde mellan med henne och när jag tränade hit, att hon ska komma o göra kroken o ställa sig på min vänstra sida i fotposition, hon börjar få in hur hon ska göra nu.  
 
 
    

Av Rebecka - 4 september 2011 19:52

  

Ovido - Quiz & Flashcards