rebeckasvovvar

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Rebecka - 25 september 2011 22:15

Idag har vi åkt till min farfar och hälsat på, Så Freja o Mindy har sprungit runt i skogen och busat med min farfars gamla hund Alladin, han hinner inte riktigt med min älgkalv till valp men han tycker hon är rätt rolig iallafall. Efter att de sprungit runt gick de in en stund medans vi fikade och då hittade Freja Alladin's benkorg, så hon drog ut ett tuggben till sig, sen insåg Mindy att Freja hade ben, så då gick hon också dit och hämtade ett, o Alladin fick ett av mig, så då låg de o tuggade på ett varsit ben. Sen när de sovit o tuggat en stund var det full rule igen och de sprang runt som galningar och lekte, sen kom grannungarna o skulle leka med min kusin som var där, o de älskar Freja, så hon sprang och jagade och "vallade" dem , så hon har varit HELT slut hela dagen! Och nu ligger de båda och sover, och jag ska snart lägga mig jag med för imorgon ska jag upp tidigt... godnatt !   

Ovido - Quiz & Flashcards