rebeckasvovvar

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Rebecka - 11 maj 2012 22:45

Tog lite bättre bilder förut när F hade på sig dragselen, klart det skulle vara en orange och det passar faktiskt rätt bra ihop med hennes Hurtta halsband, min fina tjej !

     

Av Rebecka - 11 maj 2012 16:50

Imorse behövde jag inte åka till skolan försen klockan 08:50, så jag och hundarna gick ut på en 5km dragpromenad när klockan var sju, det var jätte mysigt och vi klarade oss från regnet under hela promenaden. Mindy gick lös hela vägen och skötte sig under hela vägen! Freja försökte sig på att dra lite mer idag så det går frammåt iallafall,

Nu när jag kom hem så fick de gå ut och kissa och sen har vi varit inne eftersom att det har ösregnat hela eftermidagen, och vi var faktiskt ute igår i regnet på 5kms promenad så de får ta det lugnt nu, och jag tror inte de säger så mycket emot det  

bild från imorse  

Ovido - Quiz & Flashcards