rebeckasvovvar

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Rebecka - 28 maj 2012 22:14

Igår var det en lugn dag för hundarna ända fram tills på kvällen då jag och Malin tog med dem ut på en 11.5km lång promenad, Freja fick dra kedja ca 7km sen fick hon springa runt och busa med Mindy resten av promenaden.  


Idag var båda hundarna med mig ut på en 7km springtur, de skötte sig oerhört bra i både koppel/dragsele och när de fick springa lösa. Sen kom vi hem slängde jag i mig en smörgås, lämnade Mindy hemma och tog med Freja till bussen för att möta upp Felicia o Daisy som det var ett tag sedan vi träffade! Innan de hade kommit tränade jag o Freja kontakt med en massa störningar, 2*2 på trappan och lite linförighet på trottoaren, sen när deras buss kom började vi gå våran standard promenad "milen", fast vi vek in i skogen istället så promenaden slutade på 6.5km Det var en jätte mysig promenad och vi är båda jätte taggade inför helgen då vi är på agilitykurs för Anne Bucksch, det ska bli jätte kul och jag hoppas jag får en massa bra tips i min träning med Freja och Mindy.    

 

Ovido - Quiz & Flashcards