rebeckasvovvar

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Rebecka - 14 maj 2012 20:39

Igår gick vi en 10km promenad i blåsten och idag har det bara blivit några korta promenader på en dryg kilometer. För någon timme sen gick vi ut på en dragpromenad, Freja har fått börja dra en lätt kedja efter sig, det gick jätte bra och hon gick på som vanligt brevid mig, när vi kom tillbaka efter 1½kms promenad så tränade vi slalom. Mindy fuskade ett par gånger och gick ur efter 4 pinnar men när jag skickade fram henne och sen sprang förbi henne så fick hon upp farten rejält och körde alla 6pinnar, då var hon riktigt stolt när hon fick springa runt med sin godisburk som belöning! Freja var även hon riktigt taggad (konstigt när hon inte fått göra någonting på hela dagen  ) och hon körde klockrent 6pinnar när jag skickade henne fram från vänster sida i en 90graders sväng. Duktiga tjejen! Sen tränade vi handling i ett boxhörn och 180sväng, Jag måste lära mig att inte ropa hennes namn för tidigt eller för sent för då springer hon till mig innan hindret eller så springer hon förbi det och kommer till mig. Men hon lyckades väldigt bra med det med! Imorgon laddar vi inför en 1½km dragpromenad på morgonen sen får vi se vad vi hittar på när jag kommer hem  

   

Ovido - Quiz & Flashcards