rebeckasvovvar

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Rebecka - 15 maj 2012 20:55

Idag gick vi en 1km dragpromenad på morgonen innan jag åkte till skolan och när jag kom hem blev det en 2km dragpromenad för Freja medans Mindy gick lös brevid oss. Sen tränade jag lite agility här hemma med Freja. Vi körde 8pinnars slalom som hon körde klockrent och jag kunde skicka henne från två meter i en 90graders sväng och hon körde själv när jag stog kvar. Sen mellan varje liten träning tränade vi passivitet några minuter, Freja skulle då ligga stilla medans jag plockade med hindrena innan jag hämtade henne och körde igen. Vi tränade handling på boxhörn och 180, jag har inte lärt mig att handla stor hund ännu så det blir en hel del fel med att hon springer till mig innan eller efter hindret för att jag inte komenderar henne i rätt tid, men vi övar på !

Har även fått alla bilderna från jätte snälla Julia nu, så bilder kommer det komma!

 

Klicka på en av bilderna så går det att bläddra åt sidan när de är stora

                                               

Ovido - Quiz & Flashcards