rebeckasvovvar

Alla inlägg under augusti 2011

Av Rebecka - 15 augusti 2011 18:08

Åkte iväg igår o tränade lite agility med Mindy o Freja. Träffade även Felicia där med sin söta kelpi Daisy, körde lite slalom på "fel" sida med Mindy o snabbare o säkrare kontaktfält på balansen. För Freja blev det inte mycket träning av agility med iallafall, dels för att hon kommit in i en "allting är roligare än att träna med rebecka"- fas när vi tränar ,så hon fick träna lite på att sitta fast i kroken istället.  

  

Felicia som tagit bilderna 


Idag så skulle jag följa med felicia o sophia o ett par till o gå i kil, insåg imorse att jag litar lite FÖR mycket på min lilla Freja, hon är alltid morgontrött  och väcker mig vid 6 varje morgon för att hon vill ut o kissa så jag tänkte inte på att ställa alarm då, men som tur var så skickade Felicia ett sms runt halv 7 som väckte mig då freja sov  


Så vid 8 kom Sophia och hämtade upp mig, sen bar det av till kil där vi gick runt milen i nästan 3h, härligt värre! 5 personer o 7 hundar, de gick lösa stor del av vägen o det var riktigt kul att alla gick så bra ihop! bilder finns på felicias sida som sophia tog i ösregnet när vi försökte samla alla hundar


kram!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards