rebeckasvovvar

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Rebecka - 5 mars 2012 16:35

 

Tog bilden igår när jag skulle gå och lägga mig, fast där hade Mindy redan ockuperat kudden  


Eftersom att M ska iväg till veterinären idag och kolla ögonen så blev det ingen långpromenad. Utan vi gick i centrum en dryg halvtimme med hundarna i kopplet. Jag släppte dem en åt gången och tränade kontakt och att de skulle gå brevid mig på båda sidorna. Det gick super bra och jag är jätte nöjd ! Sen när vi nästan var hemma så var godisarna nästan slut eftersom jag inte tog med så mycket. Och då var det två barn ute och lekte på sin trädgård och lekte någon lek för de kastade is ut på vägen, då la Freja alldeles för mycket fokus på det istället för att ha kontakt med mig, men efter en liten stund återtog hon kontakten med mig och vi kunde fortsätta. Duktig vovve !  

Ovido - Quiz & Flashcards