rebeckasvovvar

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Rebecka - 18 mars 2012 09:20

Idag har vi varit vakna ända från halv sju, ingen sovmorgon här nej! Släppte ut hundarna så de fick kissa och springa av sig lite. Och vid halv åtta gick vi ut och fixade med slalompinnarna, tränade då fyra pinnar med Freja. Hon förstog snabbt hur hon skulle göra och körde i stort sett själv utan att jag behövde säga "slalom" vid "andra" ingången. Sen hämtade jag Mindy och tränade hindersug på slalomen och att hon skulle köra fyra pinnar själv när jag stog kvar bakom slalomet. Det fungerade jätte bra och hon körde rätt alla gångerna.


Eftersom att de båda fäller mer eller mindre all sin vinterpäls just nu så försökte jag borsta bort en del av den iallafall. Mindy fäller inte så mycket men Freja däremot fäller nästan hälften av sin pälls. Försökte ta ett kort på dem och i verkligheten borstade jag bort dubbelt så mycket som det ser ut på bilden. Jisses!

 

Ovido - Quiz & Flashcards