rebeckasvovvar

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Rebecka - 13 mars 2012 21:32

  


Imorse var det jätte ljust halv 7, så i nästan en haltimme vad vi ute och gick och sen tränade slalomingångar innan jag skulle åka till skolan. Sen när jag kom hem gick vi också på en kortpromenad och sen filmade jag när jag tränade med Freja innan vi skulle åka och hämta Mindy. Det gick super bra tyckte jag även fast det blev lite fel ibland och hon inte hade rätta draget, men vi tränar på det !   


När jag gick in och hämtade Mindy var hon jätte sömnig när jag tog upp henne i famnen, jag fick veta att de opererade bort 4 stycken ögonfransar (de hade växt in mot ögat istället för utåt som de ska) Och det var nu Mindys tredje sådan operation. När vi kom hem sov hon hela dagen tills halv sju, så då var hon vaken och sprang runt i huset och nu gick vi ut på en kort kort promenad och nu sover hon i buren   

Ovido - Quiz & Flashcards