rebeckasvovvar

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Rebecka - 14 mars 2012 20:03

Idag har vi varit hurtiga! Halv fem lämnade jag Mindy hemma och tog med Freja upp till Malin som vi följde med ut på en gå & springtur. Så först gick jag och Freja 1,6km, då kom vi till malin och vi gick och sprang lite huller om buller på lite vägar. Freja som inte är van att springa i koppel sprang lite kors och tvärs över vägen, men efter en bit blev hon mycket duktigare må jag säga och sprang fint. När vi kommit 4 km släppte jag henne lös så hon fick springa lite vart hon ville. Hon skötte sig riktigt fint!  


När vi kom hem till Malin igen bestämde vi oss för att ta en sväng på 1km till. Under halva vägen så fick vi följe av Ida och hennes rottis Oden. Så lite fot övningar och kontaktövningar blev det för oss båda två en bit, Freja skötte sig galant. Sen fortsatte de åt sitt håll och vi sprang den sista biten. När vi kom hem till Malin så sprang jag och Freja de resterande 1.6km hem. Så nu är vi båda rätt slitna efter 9½km spring och gåtur i 2 timmar med bästa Malin!  


Imorgon har jag ingenting inplanerat, kort svängar med Mindy och kankse en längre med Freja.

Ha det gött !

Ovido - Quiz & Flashcards