rebeckasvovvar

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Rebecka - 31 december 2011 15:38

             

vid elva imorse gick vi ut på en timmes promenad. Tänkte gå en slinga som är runt 6km men vek istället in på en skogsstig för att se vart den ledde. Hittade där en bäck som Freja tyckte var riktigt intressant för det smattrade så av den. När vi kommit någon kilometer på stigen så filmade jag hundarna lite, men råkade då trampa rakt i en stor vattensamling mitt på stigen, såg den inte eftersom att det var en massa träd och lera runt om. Haha ! Och eftersom att jag endast hade gympaskor på mig och det var 3 minus grader så började jag frysa riktigt ordentligt direkt jag trampat ner. Klantigt ! Så vi fortsatte en liten bit till men vände rätt snabbt och började gå hemmåt igen.   


Påväg hem så tränade jag fotgående med Freja och att hon inte skulle dra. Skulle behövt träna på möten, men idag av alla dagar så mötte jag inte en enda person. Så det kan gå ! Men nu ska vi iallafall gå ut en sväng på gärdet så ska de få "inviga" deras väst/täcken idag   

Ovido - Quiz & Flashcards