rebeckasvovvar

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Rebecka - 10 april 2012 18:59

Tog bussen förut och åkte hem till Felicia o Daisy som jag drog med ut på promenad i regnet   Vi gick 7½km och var ute i lite mer än 2timmar, hundarna fick springa lösa stor del av promenaden och de skötte sig riktigt bra, Freja stack iväg en gång själv men kom ganska snart tillbaka, var väll någonting roligt som hon skulle hälsa på. Efter en bit satte vi oss ner på ett träd jag och Felicia och så band vi hundarna i ett varsit träd, det måste jag träna mina vovvar på! Men efter en stund blev de tysta allihopa så fortsatte vi. Det var en riktigt mysig promenad även fast det regnade, så nästa gång blir det fika med!  


När vi åkte hem sen jag och hundarna var det jätte fullt i bussen så vi fick sitta på den lille upphöjnaden som alla stolar är på nästan ända hem, så benen och hundarna satt på golvet mitt i gången  , haha men hundarna var så trötta efter promenaden så de satt upp och kollade på alla personerna i bussen. Freja fick syn på en liten kille som var runt 2år gammal som hon mer än gärna skulle viljat hoppa upp brevid och pussa på! Men hon satt snällt kvar nere på golvet   

  

Av Rebecka - 10 april 2012 10:15

Kollade runt på gamla bilder och hittade några från dagen efter jag hämtat bustjejen !   

   

Ovido - Quiz & Flashcards