rebeckasvovvar

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Rebecka - 25 april 2012 22:06


 Det har blivit en hel del slalomträning de senaste veckorna med Freja då hon varit jätte träningssugen, och för någon dag sedan testade jag att lägga till två pinnar på slalomen så det sammanlagt blev 6st, och min underbara Freja körde allihopa klockrent! Jag lägger mycket tid på att få henne säker på slalomen så jag ska kunna skicka henne som jag gör på videon. Nu har vi bara hälften kvar  


Idag gick jag och Malin + hundarna ut mitt i skogen, vi var ute i 2h och gick 6½km lite sick sack i skogen tills vi kom till en grusväg jag letat efter och sen tillbaka. Freja gick på ett litet eget äventyr några minuter tills hon tillslut kom tillbaka helt slut, men då höll hon sig i närheten av oss iallafall! Mindy har ingen jaktlust alls (vilket jag är otroligt tacksam över) så hon höll sig nära mig och fickan med hundgodiset  . På en stig hittade hundarna även en halv räv där bara huvudet och framtassarna var kvar, usch usch!

Ovido - Quiz & Flashcards