rebeckasvovvar

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Rebecka - 16 augusti 2012 20:40

Usch, känns inge bra alls med agilityn nu. Eller rättare sagt allt runt om agilitybanan. Min orädda Freja har förvandlats till ett fullkomligt nervvrak.

Från och med nu ska 3/4 av träningen bestå av passivitet, socialträning,miljöträning,kontaktövningar och allt annat, så agilityträningen kommer att minska rejält. Det är så tråkigt för jag älskar verkligen att träna det.. Men träningar och framtida tävlingar kommer inte att bli bra som hon håller på nu.

Av Rebecka - 16 augusti 2012 06:45


Väckte min lillasyster 05:45 imorse för att hon skulle fota självporträtt på mig för det var jätte vackert ljus ute när solen steg upp, så när vi fotat klart tog jag några bilder på Mindy och Freja i motljuset!

         

sista bilden satt de fint ner tills Freja började att jaga flugor, sötnos!

Ovido - Quiz & Flashcards