rebeckasvovvar

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Rebecka - 26 augusti 2012 21:39

Sen jag kom hem från skolan i fredags tills imorse har jag varit sängliggande. Kände mig konstig under skolan, inte konstigt när jag hade 40.2graders feber när jag kom hem. Så Freja har legat ihopkurad hos mig i stort sett hela tiden.

Väl idag kände jag mig bättre så jag och Malin åkte till klubben för att träna. För min och frejas del blev det running contacts, slalom och en lite hoppbana. För Malin och Lowe var det första gången på agilityn, så de fick testa på hopphinder och tunneln. De var superduktiga så jag hoppas de fortsätter! Sen vid 5 åkte jag buss till Felicia för en 40min koppelpromenad. Alltid lika kul och gå med dem, imorgon efter skolan åker vi till dem igen för en längre tur.

Ovido - Quiz & Flashcards