rebeckasvovvar

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Rebecka - 20 augusti 2012 20:56

Idag åkte jag och Freja till lillerud för att kolla runt på skolan och titta hur det var i hundgården. Freja skötte sig väldigt bra under hela dagen och jag är jättestolt!

Det började med en timmes bussresa, då la hon sig och sov hela tiden. Sen missade vi andra bussen vi skulle byta till så vi satte oss på en bänk och väntade på nästa i 30min. När den kom åkte vi buss ytterligare 20min. Väl på lillerud gick vi runt och kollade, pratade lite med några jättegulliga tjejer som börjar ettan som jag och som höll på att flytta dit, sen gick vi till hundgården och kollade, Freja tyckte det var spännande så om vi fixar så hon får följa med hoppas jag att hon sköter sig där inne!

Sen åkte vi 45min buss hem, vi var tvina att byta buss då oxå och Freja var helt cool lugn och bara följde med även fast första bussen var knökfull! Sen gick vi av tidigare och tog en 3km promenad hem så Freja fick springa av sig.

Av Rebecka - 20 augusti 2012 20:32

Idag åkte jag och Freja till lillerud för att kolla runt på skolan och titta hur det var i hundgården. Freja skötte sig väldigt bra under hela dagen och jag är jättestolt!

Det började med en timmes bussresa, då la hon sig och sov hela tiden. Sen missade vi andra bussen vi skulle byta till så vi satte oss på en bänk och väntade på nästa i 30min. När den kom åkte vi buss ytterligare 20min. Väl på lillerud gick vi runt och kollade, pratade lite med några jättegulliga tjejer som börjar ettan som jag och som höll på att flytta dit, sen gick vi till hundgården och kollade, Freja tyckte det var spännande så om vi fixar så hon får följa med hoppas jag att hon sköter sig där inne!

Sen åkte vi 45min buss hem, vi var tvina att byta buss då oxå och Freja var helt cool lugn och bara följde med även fast första bussen var knökfull! Sen gick vi av tidigare och tog en 3km promenad hem så Freja fick springa av sig.

Ovido - Quiz & Flashcards