rebeckasvovvar

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

trettionde december

Av Rebecka - 30 december 2011 13:14

Idag vaknade vi inte försen närmare halv 10, känns lite bättre än att hundarna väcker mig vid 7 nu när jag har jul lov

Då gick vi upp och åt frukost och gick en liten promenad. Senare runt 11 skickade jag ett sms till Maja och frågade om vi skulle gå en långpromenad tillsammans. Så halv 12 kom hon över till mig med sin labbetik Fia och goldenhane Roy och vi begav oss mot skogen. Där mötte vi även Karin & Jan med deras vilma så de sprang runt o busade. Efter drygt halva vägen gick de en annan sväng i skogen så jag o maja fortsatte. Det blev runt 6km vi gick och det tog oss drygt en timme. en minus grad och solen sken så det var jätte härligt !  


Nu har hundarna gått och lagt sig i bädden en stund och jag dricker varm choklad. Senare när det inte lyser så mycket utav solen tänkte jag gå ut och fota lite nya kort på dem och så de får springa av sig på gärdet en stund.   

 

Roy Fia Freja o Mindy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 9 september 2012 19:29

Byter nu blogg, känner för att göra någonting nytt och vill få en annan stil på bloggdesignen. www.rebeckashundar.wordpress.com ...

Av Rebecka - 5 september 2012 22:01

Lite snabbt om de senaste dagarna, Jag och Freja går i skolan, vi har tagit en annan buss så vi hunnit träna Agility i 45min innan skolan börjar, idag fick hon följa med ut i skogen på biologilektionen som hon skötte sig utmärkt på, hundarnas kvälls...

Av Rebecka - 30 augusti 2012 16:08

Tog en lite tidigare buss så vi var i skolan 45min innan vi började imorse, så vi tränade en hel del på gungan. Hon var jätteduktig vilket känns bra! Gick av ett par busstationen tidigare och gick 3.5 km hem så Freja fick dra några race på gärdena ...

Av Rebecka - 30 augusti 2012 07:19

Igår var Freja med till skolan och var i hundgården som de senaste dagarna. På lunchen tränade vi Agility. Sen skulle klassen åka och kolla på mariebergsskogen och Färjestad travet, då fick Freja följa med hon också. Hon skötte sig väldigt bra, hon b...

Av Rebecka - 27 augusti 2012 20:53

Dagen började ganska hektiskt efter att jag råkat snoozat bort en timme av min 1.5timme på morgonen. Sen åkte vi buss i 1h och 20min. När vi kom till skolan fick hon gå in i hundgården direkt och jag stack till lektionen. På lunchen fick hon spri...

Ovido - Quiz & Flashcards