rebeckasvovvar

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Rebecka - 2 oktober 2011 20:30

 Jag & Mindy !  


  Gick upp klockan sex för att sen åka in till Kil kvart i sju där vi mötte upp Malin  för att vi skulle samåka. Klockan sju begav vi oss iväg för att hämta upp Maud och hennes två tibbar. Efter nästan två timmars bilresa var vi framme i Ed. Efter lite fel åkningar hittade vi äntligen dit. Anmälde oss och gick en sväng med hundarna.


När vi gått banvandringen gick jag ställde mig för att vänta på att den hunden som var före mig skulle komma av planen och få koppel på sig, men hunden som sprungit banan ville INTE ha koppel på sig utan tog sig en sväng runt och skulle hälsa på allihopa. och efter att den sprungit runt mig ett x antal gånger så fick de äntligen tag på den. Men då blev mindy jätte sur och vägrade att tittade på mig. Fan tänkte jag, nu är det kört. Men så lyfte jag upp henne, ställde henne på rätt ställe och så började vi springa.


Och jävlar vad hon sprang på ! Blev helt paff och bara hängde med, så anfådd och förvånad var det länge sedan jag var ! Men gud så stolt jag var ! Och vi var den enda small hunden som klarade av banan utav 6 eller 7 stycken. Stolt matte till duktig tax!


När det senare var prisutdelning så vann vi

vandringspriset för att vi kommit

 1a utav 76 hundar! 

  


     

   Mauds Theo & Oliver, Malins Mira o Min Mindy

  

Jag lägger in videon också, men det blev inte så bra å banans bortre del var så långt bort, men lite ser man iallfall

Ovido - Quiz & Flashcards