rebeckasvovvar

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Rebecka - 15 oktober 2011 22:30

Herre min gud...

Vaknade av att jag hör att en massa papper faller till backen, kompostgallret jag ställt mot väggen ramlar, Freja som springer in i garderobsdörren och sen flyger upp i sängen rakt på min rygg och börjar pussa mig i ansiktet. Ja så vaknade jag på morgonen. Sen blev jag ju rätt irriterad när jag tittade på klockan och den var

04:57  


Då var det bara att dra på sig mjukisbyxor o jacka och gå ut så Freja fick kissa, och tänkte att hon somnar om när vi kommer in igen, så jag gick och la mig i sängen och visade Freja att hon skulle lägga sig i sin bädd. Där låg hon och tog en power nap  på 10sek innan hon var i fullgång med att välta allt i rummet och slänga runt lillebrors mjukisdjur som hade en trasig fot så hela rummet var fullt i bommul...   

Vid halv 6 var vi ute på promenad som blev någon kilometer, tänkte att hon kankse kan lägga sig o vila då. Men icke, full rulle när vi kom in igen. VI åt frukost, sen vid nio tiden gick vi ut på ännu en promenad igen på nästan 3km.

  

Men nu hoppas vi på att jag får sova längre imorgon, eller hur skithund ?!     

Ovido - Quiz & Flashcards