rebeckasvovvar

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Rebecka - 31 oktober 2011 18:58

Idag gick jag o hundarna en promenad på nästan 1mil. Tränade lite balans på stubbar och bänkar, fotgående, skvallerträning på människor,hundar o cyklister. Emellan åt så tog vi små pauser då vi tränade tass, buga, zick-zack och lite andra komandon. Freja var mycket duktigare än jag förväntat mig när hon skulle gå i kopplet, hon drog lite då och då men hon slutade rätt snabb. Mindy var också jätte duktig för henne hade jag lös under tre fjärdedelar av promenaden och hon skällde aldrig på förbi gående utan gick fint på min vänster/höger sida !   När vi kommit tillbaka till där vi startade så tog vi bussen hem. De tyckte inte det var jätte kul men de somnade rätt snart. Personerna på bussen tyckte de var jätte söta o snälla iallafall när de låg o sov   När jag kom hem så slocknade dom i Frejas bädd båda två, så nu har jag haft tid att se på film, skrivit på spanska projektet & rensat bland alla koppel o hundsaker i hundlådan   


bilden är ifrån igår    

Ovido - Quiz & Flashcards