rebeckasvovvar

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Rebecka - 14 oktober 2011 17:05

  Varit ute och tränat lite med Freja. Lillasyster tog med Mindy på promenad så det var bra att jag fick lite ensamtid med bara Freja.  


Vi tränade slalomingångar, det gick jätte bra och hon var supertaggad!Vi tränade med att hon skulle vara på både min vänster och högersida och det gick bra.

Har även börjat träna in hopphindret nu, Igentligen har jag bara två hinderstöd och så la jag en pinne runt 5cm över marken så hon fick gå över någonting iallfall. Började lägga in komandot hopp också.


Efter att vi tränat gick vi på en liten promenad och när vi var påväg in så tränade vi kontaktfälts komandon på trappen, trampa och två på som jag kommer använda. Trampa på uppfarten och två på när hon går ner på nerfarten  

Ovido - Quiz & Flashcards