rebeckasvovvar

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Rebecka - 6 oktober 2011 19:21

    Gick en promenad på 6km igår kväll runt 18:00, hundarna sprang lösa och vi tränade lite på inkallning under gång och lite stanna kvar och så gömde jag mig lite i skogen och så.


Efter att vi hade gått halva vägen så tänkte jag att vi skulle gå tillbaka då det hade hunnit blivit halvmörkt, när jag vände och gått en bit hör jag någonting som råmar! jag tänkte då, vad var det där?! vänder mig åt höger och 500m ut på åkern går det tre älgar emot mig och råmar,haha herregud säger jag bara, hundarna var ju lösa så det var ju bara att springa för älgarna var ju påväg emot mig. Hade sprungit 200m o ser att älgarna är på vägen, men vi sprang ända till civilisationen där vi saktade av, o älgarna var inte efter oss då,   


haha herregud, det låter inte alls läskigt men man är inte så tuff när man är ute på en grusväg med 3 älgar efter en när det är mörkt

Ovido - Quiz & Flashcards