rebeckasvovvar

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Rebecka - 22 oktober 2011 19:49

Det är helt galet vad stor Freja har blivit sen vi hämtade henne i maj !

På den första bilden är hon 3 månader, 22cm hög o 5kg,

på den andra är hon nästan 9 månader, 50cm hög o 16kg

    

Av Rebecka - 22 oktober 2011 19:22

Freja som nu som sagt är nästan 9 månader har blivit jätte stönig och ska testa alla gränser hela tiden. Men hon är lite små rolig ibland när hon blir irriterad på mig när hon inte får som hon vill. Ex som att ligga i sängen när hon är helt genomblöt!  


Och inatt vet jag inte vad det var med henne, hon väckte mig klockan halv 3 och var helt klar vaken. Tänkte då att hon kankse var tvungen att gå ut o kissa, men saken var den att hon vägrade att kissa, så vi var ute på trädgården och gick en liten promenad för jag ville inte gå in och vakna senare av att hon kissat inomhus, och vi var då ute tills klockan var runt kvart över 4, DÅ ville hon äntligen kissa!  

och jag fick inte direkt sova längre på morgonen, nej hon skulle ut igen vid 6, så då var det bara att ge henne hennes frukost o gå ut på en promenad, hon somnade dock vid 9 så jag fick sova trekvart innan det var full rulle igen !

  

såhär trött var hon då, hann inte ens lägga sig i bädden   

Ovido - Quiz & Flashcards