rebeckasvovvar

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Rebecka - 12 oktober 2011 21:45

Åkte iväg till klubben igår vid halv 7 o tänkte träna lite med Freja. Men hon var helt borta och hade små trotsattacker, inte lätt alla gånger att vara 8månaders valp! Så vi tränade lite slalomingångar med Mindy o min far som störning några meter ifrån, och när hon lyckades slita blicken ifrån dem o fokusera på mig är hon helt underbar, men hon vill lika mycket titta så att inte de går lika mycket som hon vill jobba med mig. Lilla knas vovve !  


Men efter att jag kört slalom åkte Freja o min far hem och jag och de andra som var där började att bygga agilitybanan som vi skulle ha som månadstävlingsbana. Första start var jag o Mindy. Hon var verkligen INTE på humör för att springa på en mörk agilitybana. så efter att vi travlat oss igenom banan efter mycket om och med fick hon sitta invirad i en filt ( och äta lite köttbullsbitar )medans jag kollade på de andra som skulle tävla. Och tack snälla Felicia som varit där och tränat med super söta kelpivalpen Daisy som stog och dömde oss som sprang banan. Tack igen !   

Ovido - Quiz & Flashcards