rebeckasvovvar

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Rebecka - 29 oktober 2011 19:22

Sitter och tränar lite trix med Freja.

Har börjat att träna in buga ,jag tänkte att det är smart att träna in det NU för hon bjuder på det trixet så mycket. Så varje gång hon bugar med frambenen så säger jag buga och sen så får hon sin leksak,

 

Hon är riktigt rolig hon, för oavsett hur många olika leksaker jag köper till henne så är det ingenting som duger, förutom en gammal sleten strumpa !

Av Rebecka - 29 oktober 2011 12:49

Kände mig riktigt risig igår och trodde jag var påväg att bli sjuk, hon i halsen och huvudet. Så jag önskade att jag skulle kunna få sova längre än till 6. För då ska Freja ut på morgonpromenad. Annars är hon som en tornado i rummet och hoppar upp i sängen och ska ha dragkamp med en strumpa med Mindy som ligger och sover vid mina fötter i sängen. Men imorse så vet jag inte vad som hände, för jag vaknade inte försen halv 9 av att höra Freja yla och gå ur sin bädd.


Så efter att vi ätit frukost begav vi oss på en lång promenad på 2h runt i skogen. Riktigt mysigt för det var dimma o frost överallt. Så när vi skulle komma hem tänkte jag att jag skulle få lung och ro för att hundarna skulle gå o lägga sig igen som de brukar göra så att jag skulle kunna få skriva på mitt spanksa arbete. Men nej. För farfar var på besök och deras hund Alladin var med. Och Freja var så glad o sprang runt som en galning och lekte med han.


Men nu när de åkt hem så ligger Freja helt utslagen brevid bädden för längre kom hon inte, så nu har jag lite lugn o ro så jag kan skriva på spanskan.  

 

Ovido - Quiz & Flashcards