rebeckasvovvar

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Rebecka - 2 januari 2012 16:24

Nu har vi nyss kommit hem från 1½timmes promenad på 7½km. Ångrade mig djupt att jag inte tog gummistövlar på mig istället för mina älskade gympaskor för det var redigt blött ute, ändå gick vi "bara" på vägen för vi struntade i att gå i skogen som jag tänkte att vi skulle göra. Men då tränade vi lite fotgående med och utan koppel på min vänstra sida. Tränade också fotgående på höger sida med Freja som vi bara tränat lite på. När vi inte tränade så sprang Mindy och Freja runt och busade som bara den på grusvägen.

Freja visade även upp att hon har BC i sig. Herregud vad jag skrattade när hon hukade sig så mycket att hon nästan kröp på gärdet som gick på. För hon fick syn på en stubbe/buske lite längre ut på gärdet. Hon såg exakt ut som en vallande bc när hon kröp emot den. När hon sen insåg att den INTE skulle röra på sig så ställde hon sig upp, ruskade lite på sig och gick fram och skällde på den innan hon tog steget fram för att nosa på den.

Nu är de iallafall nöjda och Freja har lagt sig i bädden och Mindy i sin bur   



Ovido - Quiz & Flashcards