rebeckasvovvar

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Rebecka - 23 januari 2012 19:11

Idag gick vi på en långpromenad när jag kom hem. Gick 5km i skogen i en timme lite drygt. Det var jätte härligt väder och det skulle varit mysigt att ha med sig fika och gå längre än bara 5 km, men eftersom att klockan var så mycket som halv fyra så skulle det bli jätte mörkt innan vi var tillbaka isåfall. Så det får vi göra en annan dag!

Mindy gick lös hela vägen och Freja hade jag lös på mer ställen än jag brukar annars, hon skötte sig riktigt bra ibland, men några gånger så var hon jätte seg på inkallningarna. Men så kan det vara ibland, hon är ju som sagt 1år i februari så lite bakslag blir det alltid. Så vi tränar på.   


Tänkte att jag skulle filma och fixa ihop en video sen när jag tränar olika tricks med hundarna. Får se om det blir idag eller imorgon men videon kommer upp här så fort den är klar !

Ovido - Quiz & Flashcards