rebeckasvovvar

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Rebecka - 9 januari 2012 16:48

idag har hundarna haft en riktigt tråkig dag, endast småpromenader och knappt någon träning alls. höjdpunkten på dagen var nog när jag tog med min lillebror ut och drog honom på boben och hundarna fick springa och busa på gärdet. Sen efter den promenaden var det var tänkt att vi skulle träna lite linförighet och andra lydnadsmoment, men vi gick in och gjorde mat istället. Sen har vi bara tagit det riktigt lugnt, sett på film och klippt klorna på dem. Imorgon börjar jag skolan igen efter jullovet. Så ska leta reda på alla tuggben som vovvarna gömt lite här och var och fixa så allt är klart så jag slipper göra det imorgon innan jag åker. Nu ska de få mat sen går vi ut på en kort promenad   

Freja fäller just nu en hel del också, så överallt är det hundhår, och det roliga är att om man tar upp ett hundhår så är det svart-vit-svart-vit. haha !

Ovido - Quiz & Flashcards