rebeckasvovvar

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Rebecka - 17 januari 2012 20:56


  Hej ! Idag har vi tagit det lugnt hela dagen, imorse gick vi en promenad på 1½km innan jag åkte till skolan, hundarna fick springa på gärdet och busa så de var nöjda efter det. När jag kom hem gick vi på en 2km's promenad, sen la jag ett personspår till Freja. Det gick också bra, hon tappade spåret i mitten men hon hittade det igen   .

Annars har vi nog mer eller mindre varit bänkade i min säng under hela dagen och kvällen för jag har pluggat historia, engelska och så har jag börjat skrivit på en svenska novell. Har även läst lite i ett par hundböcker, aktivering och om agility. Kom på nu att jag måste köpa 2012's nya regelbok för agilityn, är tydligen en hel del som är ändrat i den. 

Men nu ska vi snart ut på kvällskissen sen ska vi sova.

Ha det gött !

slänger in en video från min och mindys agilitytävling förra året när vi kom 2:a   

Längtar som bara den tills sommaren och alla utetävlingar !

Ovido - Quiz & Flashcards