rebeckasvovvar

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Rebecka - 5 januari 2012 22:26

Idag klockan sex kom Sophia & Linda och hämtade upp mig och sen åkte vi för att hämta Felicia också, sen i fyra timmar åkte vi bil för att sedan komma fram till Göteborg för att gå på My Dog 2012 mässan ! Vi gick runt och kollade utställningar, lite agility uppvisning och sen gick vi och åt mat. Efter det gick vi runt och kollade på alla olika montrar där det fanns alldeles för mycket hundsaker för min lilla plånbok. Men tillslut efter att vi gått runt och kollat i nästan alla montrar hittade jag ett klickerarmband, en pärm från agria, ett apportblock till Mindy & Freja. Nu jävlar ska vi träna lydnad !, ett superfint rosa koppel, en kampleksak & en stålbur. Äntligen !          

Freja älskade buren på direkten, hon har inte gått ur den på hela tiden sedan jag satte upp den. Och det ser lite roligt ut när jag tryckt i Mindys bädd som är mycket kortare än vad buren är. Men så får det vara sålänge   

Ovido - Quiz & Flashcards