rebeckasvovvar

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Rebecka - 3 februari 2012 19:19

 

När jag var påväg hem tänkte jag gå på långpromenad i skogen med hundarna, det var ljust ute och det blåste inte så det var perfekt väder tyckte jag, så efter jag gjort iordning godis och gick ut så insåg jag att det inte var en  så bra ide trots allt. Efter en liten stund ute stog båda hundarna nästan på ett ben och de frös som bara den ! Och jag förstår dem när det är -11 grader. Så Mindy fick gå in istället och så gick jag knappt en kilometer med Freja på grusvägen, tog med kameran och tog lite kort på Freja som det kommer komma upp lite då och då här, Men jag hoppas  på bättre väder under helgen så vi kan vara ute lite längre, för nu vill Mindy knappt gå ut och kissa, så kallt tycker hon att det är.  


Ha det gött !  

Ovido - Quiz & Flashcards