rebeckasvovvar

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Rebecka - 22 februari 2012 17:22

Varit en ganska lugn och tråkig dag för hundarna idag. Imorse var jag uppe 05:30 så jag och hundarna var ute på en halvtimmes lungpromenad, och när jag kom hem blev det en 2kms promenad.Mindy var lös och Freja gick i kopplet tills vi kom till ett av gärdena, då fick hon springa av sig, och hon förvånade mig riktigt mycket när jag kallade in henne och hon sprang så fort hon bara kunde alla gångerna, Så sen blev det koppel på en stund för att hon inte skulle få chansen att sticka ifrån mig istället för att komma   


Fick även ett sms av Felicia som undrade om vi skulle ta en promenad tillsammans. Men eftersom att jag inte har tid idag så blir det en annan gång ! Det märks så väl att Freja verkligen saknar Daisy, för hon blir så pipig varje gång vi går förbi busshållsplatsen där vi annars går på bussen för att möta upp dem för en promenad. Det är sjukt vad fort de lär sig att koppla ihop saker och ting  


   

Ovido - Quiz & Flashcards