rebeckasvovvar

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Rebecka - 24 februari 2012 19:05

Vid fyra idag gick vi ut på en promenad, det blev 6km allt som allt efter alla extra svängar i skogen, Släppte Freja lös en stor del utav promenaden och hon skötte sig riktigt hyffsat ! Hon kom självmant till mig många gånger och hon kom på de flesta inkallningarna, eller rättare sagt så kom hon på inkallingarna, det var bara det att det luktade riktigt gott på vissa platsen under vägen fram till mig så hon stannade innan hon tillslut kom till mig. Mindy var superduktig som vanligt och lyssnade bra hela tiden !


Sen var jag inte så uppmärksam när vi gick på grusvägen, för helt plötsligt hör jag hur någon visslar på sin hund och först då ser jag hur en stor landseer (om jag såg rätt) springa omkring femtio meter ifrån mig. Mindy varnade mig genom att skälla och Freja hade inte sett den ännu så hon var helt förvirrad över vad det var M skällde på. Men den andra hunden sprang tillbaka till sin ägare så vi fortsatte att gå hemmåt. Sen släppte jag dem på ett gärde så de fick springa av sig, filmade även lite och videon är längst ner under bilderna

     

     
eftersom att det inte gick att spara så ljudet blev med så lägger jag in musiken här under istället

 

Ovido - Quiz & Flashcards