rebeckasvovvar

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Rebecka - 4 februari 2012 19:00

 

Såhär ser min önskelista ut med hundsaker för tillfället,   

 - Fyra stycken koner till rutan i lydnadsträningen.

- En SBK t-shirt.

- Två Hurtta koppel, ett orange och ett gult.

- Två hurtta täcken.

- En dragsele till Freja.

- En Arrak Outdoor keps.

- Agilityregelboken.

- En lydnadsträningsbok.

- Lydnadsregelboken.

- En Hurtta träningsväst.

- Och en klövjeväska,

(hittade ingen bild då jag inte vet vilken modell jag vill ha till Freja ännu.)

Av Rebecka - 4 februari 2012 16:46

Det är helt sjukt vad kallt det är ute, när jag vaknade imorse var det hela -21 minus ute. Och när vi skulle ut på en 2.5km promenad för någon timme sedan så var det som tur var endast -11.5 minus. Men vi kom knappt tio minuter hemifrån innan båda hundarna nästan bokstavligt talat stog på ett ben och frös som bara den. Så vi vände och gick hem istället, så eftersom att de inte fick någon långpromenad igår eller idag så tar vi och tränar lite extra lydnadsmoment istället.

Här kommer lite bilder jag tog när vi var ute förut   

     

Ovido - Quiz & Flashcards