rebeckasvovvar

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Rebecka - 16 februari 2012 20:51

Idag direkt när jag kom hem följde jag med Maja & Roy ut på en promenad. Så in och hämta hundarna och lämna väskan och så gick vi en promenad på ungefär 2½km. Mindy var lös större delen av promenaden och skötte sig bra, Freja hade jag i koppel tills vi kom till skogen där de fick springa och busa. Hon var duktig och kom till mig ett par gånger efter att hon tagit en runda i skogen och på gärdet, men det är helt okej ! Annars var de duktiga och var nöjda med den promenaden,  


Sen när vi kom hem har vi inte gjort ett dugg. Sett på film så de har mesta dels sovit, men snart ska jag steka pannkakor så då tränar jag nog lite mellan, snurr&spinn, sitt,ligg och så vidare i köket samtidigt med dem.

   

två av alla charmiga bilder på vovvarna som jag tog när jag kastade en godis upp i luften som de skulle ta   

Av Rebecka - 16 februari 2012 09:30

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards