rebeckasvovvar

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Rebecka - 15 februari 2012 19:41

Under kvällen tog min mor med Mindy ut på en promenad, och under tiden tränade jag med Freja. Vi tränade

ingångsposition, hon fuskar ibland och ställer sig inte rakt brevid mig utan har frambenen rätt men resten av kroppen står snett ut, så vi tränade på att hon skulle göra en snyggare krok och inte hoppa så hon kommer i rätt position.

Mellan körde vi lite emellanåt för att hon skulle få göra någonting annat än att bara göra kroken.

Apporten tränade vi att hon skulle ta den och hålla längre. Fast hon fick den konstigt i munnen ett par gånger så hela huvudet lutde åt sidan innan hon tillslut släppte den. Haha sötnöten som bara stirrade undrande på mig när den for i backen.

Snurr & Spinn tränade vi också i slutet. Hon är rätt så säker på snurr ( åt vänster varv) men spinn (höger varv) är hon ännu lite osäker på så då visar jag med armen , men det gick bra ändå !


Ovido - Quiz & Flashcards